Hea toidu juurde käib tavaliselt ka hea jook, vahel ka alkohoolne jook. Aga kas selle joogi reklaamimine kutsub rohkem tarbijad sinu juurde ka Sinu kohvikusse, pubisse või restorani? Tegelikult on lihtne tõde, et vaatamata sellele, kas alkohoolse joogi välireklaam suurendab Sinu klientuuri või mitte, on see keelatud.
Üha sagedamini leiame end mõnes e-poes ringi vaatamas ning kaupu ostukorvi lisamas. E-poest ostmine võib olla lihtne ja mugav, kuid siin on ka teatud ohte, mida tuleks endale teadvustada.
Pakendijäätmete teke on igapäevane nähtus. Peale suuremat sünnipäevapidu või sündmust on pakendeid aga päris palju. Ja uue külmkapi soetamisel tuleb pakendina kaasa arvestatav hulk penoplasti, pappi ja plasti. Kas tead mida nende pakendijäätmetega teha?
Kui kingsepp on otsustanud pensionile minna ja annab töökoja võtmed üle naabrimehele, kes unistab juba ammu oma baarist, ei piisa naabrimehe unistuse täitumiseks laudadest, toolidest ja piisavast hulgast alkoholist.
Kas oled olnud olukorras, kus leidsid oma postkastist tellimata kauba reklaampakkumise koos arvega ega tea, mida edasi teha? Kas jätta kaup endale? Kas tasuda tellimata kaubaga kaasas olnud arve?
Tubakatoodete ja nendega seonduvate toodete tervist kahjustava mõju tõttu kehtivad nende toodete suhtes mitmed piirangud. Erinõuded on kehtestatud toodete väljapanekule ja reklaamile, nendest olulisemad tulenevad tubakaseadusest ja reklaamiseadusest.
Teadmised kaitsevad — vaid teadlik kaupleja ja tarbija suudab vältida vigu ning ennetada probleeme, mille lahendamine ei ole mõnikord sugugi lihtne. Lihtsaim viis tarbijakaitsealase teabe saamiseks on külastada Tallinna tarbijakaitse portaali, mis on nüüd lisaks eestikeelsele kättesaadav ka vene keeles.
Pretensiooni esitamise õigus on tarbijale seadusega tagatud. Kui ostetud kaup osutub ebakvaliteetseks, on tarbijal õigus esitada müüjale selle kohta kirjalik pretensioon.