23.-25. märtsil 2016 viibivad Tallinnas õppevisiidil Peterburi kahe kooli – Peterburi 2. gümnaasiumi ja Peterburi 410. lütseumi – õpilased ja õpetajad.
Tallinna Koolijuhtide Ühenduse (TKÜ) ja Tallinna Haridusameti esindajad arutasid 3. märtsil, kuidas koolides MÕK-i ellu viia. Leiti mitu huvitavat ideed, kuid oli ka murekohti.
Moodullasteaedadega on tallinlased juba harjunud, kuid nüüd rajati linna ka esimene moodulkoolimaja – see avati 4. märtsil 2016 Ristiku Põhikooli juures.
RMK Tallinna teabepunktis avati tänavusele aasta linnule rasvatihasele pühendatud näitus, kus saab imetleda 100 erinevas tehnikas meisterdatud linnukest. Rasvatihased tegid valmis Tallinna Kadaka Lasteaia ja Tallinna Ümera Lasteaia 2-7-aastased lapsed ja nende pered.
Eesti ja Norra lasteaedade sõprussuhted on viinud koostööni Norra Kuningriigi suursaatkonnaga, kes on nüüd oodatud külaliseks ka Tallinna Kelmiküla Lasteaias.
Mis on MÕK? Sõna-sõnalt tähendab see lühend muutunud õpikäsitust. Kuid mida tähendab see sisuliselt ning miks ja kuidas peaksid koolid ja lasteaiad seda ellu viima?
Jõulud on aeg, mis avab inimeste südamed headeks tegudeks. Kuid on ka neid, kes märkavad abivajajaid aasta läbi, olgu see siis suvel või talvel. Nende inimeste tänamiseks ja tunnustamiseks valiti heategevusprogrammi „Märka ja aita!“ raames juba kolmandat korda Aasta Heategu ja Aasta Heategija.
22.–30. oktoobrini 2015 külastas Eesti haridusdelegatsioon Shanghaid (Hiina), kus tutvuti hariduse ning hiina keele ja kultuuriga. Õppevisiidil osalenud tulid tagasi kindla veendumusega: hiina keelt tasub ja lausa tuleb õppida ka Eestis.
Esimeste klasside õpilastele elukohajärgse kooli määramise taotlusi saab Tallinna Haridusametile esitada 1.-15. märtsini 2015, ülelinnalise vastuvõtuga koolides on õpilaste vastuvõtt juba alanud.