Juhan Kreemi monograafia „Ordu sügis” on olnud inspiratsiooniks Eesti Köitekunstnike Ühenduse 28. tegevusaastat tähistavale köitekunstinäitusele. 11 köitekunstnikku andsid raamatule omanäolise vormi.
Hea toidu juurde käib tavaliselt ka hea jook, vahel ka alkohoolne jook. Aga kas selle joogi reklaamimine kutsub rohkem tarbijad sinu juurde ka Sinu kohvikusse, pubisse või restorani? Tegelikult on lihtne tõde, et vaatamata sellele, kas alkohoolse joogi välireklaam suurendab Sinu klientuuri või mitte, on see keelatud.
Üha sagedamini leiame end mõnes e-poes ringi vaatamas ning kaupu ostukorvi lisamas. E-poest ostmine võib olla lihtne ja mugav, kuid siin on ka teatud ohte, mida tuleks endale teadvustada.
Tallinna Strateegiakeskuse ettevõtlusteenistuse tarbijakaitse osakond kutsub osalema alkohoolsete jookide jaemüügile kehtestatud nõudeid tutvustaval veebiseminaril.
Kevad-suvine periood toob turgudele palju rahvast ning rohkelt isuäratavat toidukaupa - müügiletid on täis värskeid marju, puu- ja köögivilju. Et turul käik oleks mõnus ja arusaamatusteta kordame üle, mida tuleks silmas pidada turul kaubeldes.