7. ja 8. märtsil toimusid Kristiine Spordihoones Tallinna XLI koolinoorte spordimängude meistrivõistlused lauatennises, millest võttis osa ~160 õpilast.
Eelmise aasta lõpus leidis aset Tallinna Haridusameti poolt korraldatud juhtimishäkaton „Haridus tuleviku ükssarvikutele“ (juhtimiskonverents). Pirita Kose lasteaeda esindas seal õppejuht Kerli Tiigimäe. Töögrupp, milles osaleti töötas välja lahenduse „Viska 5“.
Kristiine lasteaia vabatahtlikuna õpetasin kahe nädala jooksul lastele oma riiki ja kultuuri. Teisel nädalal tutvustasin Galiciast, oma kodupiirkonda, mis asub Hispaania põhjaosas.
27. ja 28. veebruaril oli Tallinna Kihnu Lasteaias Laululootsikusse kogunenud palju asjalikke meisterdajaid. Külla tulid Tallinna Vormsi Lasteaia Krõllid ja Limpsikad, kes meie lasteaia koolieelikutega- Merelaidudega ja Värvikildudega üheskoos kaarte meisterdasid. Nobenäppude tööõhin oli suur, iga lapse poolt valmis 3 kaarti. Ka teiste Tallinna Kihnu Lasteaia nooremate laste panus oli väga oluline- iga laps valmistas rühmas ühe kaardi, et Iru Hooldekodu elanikele rõõmu valmistada!
9. märtsil toimus Nõmme Spordikeskuses Tallinna XLI koolinoorte spordimängude meistrivõistlused teatesuusatamises, mida Tallinna Haridusamet korraldas koos Eesti Suusaliidu ja Nõmme Spordikeskusega. Võistlused toimusid suurepärase talveilma saatel.
Taotlusi elukohajärgse kooli määramiseks Tallinna munitsipaalkooli esimesse klassi astuvatele lastele saab esitada veel 15. märtsini. Praeguseks on esitatud juba 3140 taotlust.
Juba kolmandat aastat tähistatakse meie lasteaias rahvusvahelist lastepäeva novembrikuus toimuva lastenädalaga. 14.-18. novembrini väldanud lastenädala teemaks oli sel aastal “Valgus ja vari” ning kõik tegevused olid seotud novembri kui valgusekuuga.
16.novembril tähistasime rahvusvahelist sallivuspäeva. Sallivas grupis aktsepteeritakse ja austatakse kõigi identiteeti, välimust, silmapaistvust, rolli ja võimeid ning peetakse iseenesestmõistetavaks, et igaühel on grupis oma kindel koht. Sallivus, mis kuulub ka meie lasteaia põhiväärtuste hulka on võime, oskus ja soov arvestada üksteise erinevustega ja kohelda teineteist võrdsetena.