Laupäeval, 11. mail esinesid galakontserdil Estonia kontserdisaalis noored interpreedid, kes pääsesid õpilaste muusikakonkursi „Tallinna talent 2024“ lõppvooru.
Tallinna linnavolikogu otsustas 18. aprilli istungil anda Tallinna vapimärgi arhitekt Raine Karbile ja teenetemärgi kümnele inimesele. Ühes teistega pälvis teenetemärgi ka Nõmme muusikakooli direktor Indrek Vijard.
Keelt ja kultuuri saab tundma õppida läbi raamatute. Lasteaias innustatakse lapsi raamatuid uurima ja uusi teadmisi omandama, miks mitte teha seda ka õues, sest on ju tore kui raamatud on kättesaadavad nii toas kui õues.
Tallinna linnavalitsus plaanib alates 13. juunist kuni 30. augustini avada linnaelanikele tasuta sportimiseks munitsipaalkoolide staadionid ja spordiväljakud.
Juba 15 aastat on Tallinna lasteaed Vesiroos eestvedamisel toimunud Mustamäe lasteaedade teatrifestival. Sel aastal osalesid kõik piirkonna lasteaiad ning lavastati kokku 39 etendust, sealhulgas õpetajate poolt esitatud lavastused.
10. juunil 2024 toimus J. Poska majas 2023/2024. õppeaastal olümpiaadide üleriigilistel aineolümpiaadidel parimate Tallinna õpilaste ja juhendajate tunnustamine.
Täna, 5. augustil, algas teine etapp Tallinna linna värbamiskampaania „Vasta kutsele!“, mille eesmärk on leida pealinna koolidesse ja lasteaedadesse erinevate ainete õpetajaid, abiõpetajaid ja tugispetsialiste ning tunnustada kõiki kampaaniale vastanud inimesi.
Tallinna munitsipaalkoolides asub tänavu õppima 47 500 õpilast. Tallinnas on 2024/25. õppeaastal 58 munitsipaalüldhariduskooli, kus asub õppima ligikaudu 47500 õpilast. Esimesse klassi astub 3800 last. Kuni 19aastastele õppuritele pakub linn õppeaasta alguse toetust.
Vastavalt eestikeelsele õppele ülemineku reformile muutus 1. septembrist 2024 koolieelsete lasteasutuste õppe- ja kasvatustegevus ning 1. ja 4. klasside õppetegevus eestikeelseks. Tallinna Haridusamet ostis kõigile enda hallatavatele koolidele ja lasteaedadele ALPA digiõppemängude ligipääsu kuni 2025. aasta lõpuni, et toetada laste sujuvat üleminekut eestikeelsele haridusele. Lisaks koolitatakse koostöö raames kõiki piirkonna õpetajaid digivahendite lõimimise teemal ning ühise projekti käiku ja mõju uuritakse tänapäevaste andmepõhiste meetoditega.