Eriolukord on meid viinud uue avastamisteni. Selleni, milliseid võimalusi pakub virtuaalne õpiruum. Juba kuu aega toimuvad mitme rühma tegevused zoomi keskkonnas, kuhu oleme püüdnud kaasata ka meie vabatahtliku Emma.
Uudne olukord nõuab kõikidelt loovat lähenemist ja ka õppimist. Juba kuu aeg on valitsenud eriolukord, mis omakorda on viinud meie õpetajad otsima lahendusi rohkem „ raamidest välja“ kui tavaliselt.
15. oktoobri hommikupoolikul olid meie koolieelikute rühmal külas loodusesõbrad, kes käsitlesid põhjalikult prügi sorteerimise teemat. Prügi ja jäätmed on meil sel aastal Rohelise Kooli raames ka üks kolmest põhiteemast.
5. juunil 2019 toimus Eesti Rahvusraamatukogu konverentsisaalis laste ja noorte keskkonnateadlikkuse kujunemist edendava ülemaailmse programmi ehk Rohelise kooli konverents, kus ühtlasi anti haridusasutustele üle ökomärgis „Roheline lipp“.
Rohelise Kooli programmis osaledes oli üheks meie prioriteediks sel õppeaastal õueala täiendamine ja elurikkuse suurendamine. See on meil sel kevadel päris hästi õnnestunud.
Rohelise kooli töögrupp on sügisest peale aktiivselt töös olnud ning mõelnud ka sellele, kuidas tegeleda keskkonnasäästlikkusega kaasates lisaks lastele ka lastevanemaid.
Meie lasteaias sai 31. oktoobril alguse üks vahva ülelastaialine projekt „ Sibulats lilleks“, mille raames kõik lapsed ja ka õpetajad said igaüks mulda panna oma krookuse lillesibula.