Alanud õppeaastast saavad pealinna koolide õpilased õppida ka väljaspool klassiruume – algab projekt „Keskkonnahariduslikud õppeprogrammid Tallinna koolidele 2015/16. õa“.
23.-26. aprillil 2015 toimus Siguldas (Läti) rahvusvaheline eTwinningu seminar, kus üheksa Euroopa riigi seas osales ka Eesti lasteaedade esindus. Pealinnast kuulus delegatsiooni Tallinna Liikuri Lasteaia õppealajuhataja Jelena Lofitskaja.
Tallinna Heleni Kooli (THK) ja Tallinna Kivila Lasteaia lapsed ning õpetajad osalesid 2015. aasta jaanuarist aprillini koostööprojektis „Erinevus on eriline“.
Gustav Adolfi Gümnaasium laieneb järgmisest õppeaastast Kalamajja, kus aadressil Vana-Kalamaja 9 avatakse uuenduslik renoveeritud õppehoone algklassidele.
Tallinna Rõõmupesa Lasteaed osales Erasmus+ programmi strateegilises koostööprojektis „Knowing me – knowig You“, olles esimene lasteaed Tallinnas, kes uue Euroopa Liidu haridus-, koolitus-, noorte- ja spordiprogrammi rahastusega projektiga 2014. aastal alustas ning sellele 2015/16. õppeaasta lõpus joone alla tõmbas.
9.–10. juunil 2016 osales Tallinna haridusdelegatsioon Hispaania Kuningriigi Granada linnas Erasmus+ projekti „Kaasava hariduse põhimõtete rakendamine haridusasutustes – TEACH“ lõpukonverentsil „Teaduspõhine haridus“.
Tallinna linnavalitsus otsustas anda raemedali Tallinna Haridusameti töötajale Sirje-Anne Reile pikaajalise viljaka tegevuse eest Tallinna linna üldhariduskoolide olümpiaadide korraldajana.
11. mail annab Tallinna abilinnapea Mihhail Kõlvart kõikidele linna lasteaedadele matemaatika õppevahendid „Mänguline matemaatika“, mis valmisid koostöös üldhariduskoolidega.
Tallinna Haridusameti esindus osaleb 9.-10. aprillil 2015 URBACT II projekti „Lapsevanemate kaasamine koolist väljalangemise ennetamiseks – PREVENT“ lõpukonverentsil Nantes´is, Prantsusmaal.
27. märtsil 2015 korraldas Tallinna Haridusamet Euroopa Liidu URBACT II projekti „GeniUS mudeli rakendamine haridusasutuste arendamisel“ raames koolitusseminari, kus tutvustati projekti tulemusi ning õpiti avatud innovatsiooni põhimõtete rakendamisest hariduses.