ÕPPE- JA KASVATUSTEGEVUSE EESMÄRGID Õppe-ja kasvatustegevuse üldeesmärk on lapse mitmekülgne ja järjepidev areng kodu ja lasteaia koostöös. Õppe- ja...
Koolieelse lasteasutuse seaduse § 24² on kehtestatud, et sisehindamine on pidev protsess, mille eesmärk on tagada laste arengut toetavad tingimused ja...
Koolieelse lasteasutuse seaduse § 24² on kehtestatud, et sisehindamine on pidev protsess, mille eesmärk on tagada laste arengut toetavad tingimused ja...
Ehituspärandi väärtustamise ja hoidmise eesmärgil on välja töötatud üldised soovitused ja tingimused, mida täpsustatakse lähtuvalt konkreetse objekti...
Metoodikakeskuse teabepäev pühapäevakoolidele (Korea- Gruusia- Ukraina- Vene pühapäevakool, Roma kultuurikeskus, Mari huvikool). Läbiviijad: Tatjana...
Lasteasutuses viiakse läbi sisehindamist. Sisehindamine on pidev protsess, mille eesmärk on tagada laste arengut toetavad tingimused ja lasteasutuse...