Igal õppeaastal koostavad põhikooli õpilased hulganisti loovöid ning referaate-teadustöid, mis tavaliselt peale ära kuulamist ja hindamist vaikselt kodudesse ja kapisügavustesse kaovad.
Ehte Humanitaargümnaasiumi 2019. aasta moto on „Kogu kooliperega kiusamise vastu!”. Kes teab kiusamisest rohkem kui õpetajad? Muidugi õpilased ise. Seepärast käivitati koolis projekt „Gümnasistid kiusamise vastu“ ning kutsuti õpilased kaasa mõtlema.
Tallinna Saksa Gümnaasiumi ja Lissaboni Saksa Kool viisid läbi kaasaegse ja tänavakunsti teemalise koostööprojekti, mille tulemusena on 2. oktoobrist aasta lõpuni avatud ühine teibikunsti näitus Lissaboni Goethe Instituudi ruumides.
4.–9. oktoobrini 2019 võõrustas Tallinna 21. Kool Erasmus+ projekti „Our Spaces“ koostööpartnereid, et kaasata Läänemere riikide noori hästitoimiva linnaruumi kontseptsiooni aruteludesse, mis oli käesoleva aasta õpiprojekti peateemaks.
Tallinna linn on seadnud eesmärgiks korrastada kõik vanemad lasteaiahooned – Männikäbi lasteaed Mustamäel (Kadaka tee 155) on üks esimesi sellest suuremast projektist. Pärast põhjalikke renoveerimistöid avas lasteaed 13. novembril taas oma uksed.
8. ja 9. novembril 2019 viisid Tallinna 21. Kool koos Hugo Treffneri Gümnaasiumi ja Pärnu Sütevaka Humanitaargümnaasiumiga läbi Kolme Kooli Koostööprojekti (KoKoKo) humanitaaria valdkonnas.
14. oktoobrist 8. novembrini 2019 viis Tallinna Allika Lasteaed läbi liiklusohutusprojekti „Helkur on minu sõber“, mille motoks oli „Laste elu ja tervise hoidmine pimedal ajal“.
7. novembril 2019 külastasid Tallinna Liikuri Lasteaeda külalised seitsmest riigist – Hispaaniast, Itaaliast, Türgist, Bulgaariast, Sloveeniast, Kreekast ja Eestist, Kohtla-Järvelt.
6. novembril 2019 toimus Tallinna Tehnikagümnaasiumis traditsiooniline lasteaiaõpetajate konverents „Õpetaja juhtimise tarkus“, kus osales ligi 240 lasteaiaõpetajat, õppealajuhatajat ning lasteaiaelule kaasamõtlejat.