Meie tegemised Avaleht Lapsevanemale Meie tegemised 2024-2025 Veebruaris 04.02.2025 Kesklinna lasteaedade talvine spordipäev kell 10.00. Osalevad Särasüdamed. 05.02.2025 Teater Sõber "Karukoopa lood"...
Rohelise kooli tutvustus Avaleht Roheline kool Rohelise kooli tutvustus Programmi juhib Foundation for Environmental Education (FEE) - valitsusväline heategevusele orienteeritud mittetulundusühing, mille eesmärgiks on...
Tallinna Kesklinna Valitsuse vastuvõtuajad Avaleht Tallinna Kesklinna Valitsuse vastuvõtuajad Linnaosa vanem Monika Haukanõmm Nunne 18 kab 213 645 7205 (juhi abi) vastuvõtt: esmaspäeval 16.00-18.00 (eelregistreerimisega) e-post: monika...
Sotsiaalhoolekande osakond Avaleht Sotsiaalhoolekande osakond Aadress Pärnu mnt 9, 10148 Tallinn Telefon 645 7832 E-post kesklinn.sotsiaal@tallinnlv.ee Sotsiaalhoolekande osakonna teenused . Osakonna juhataja...
Südamekese tegemised novembris 2020 Avaleht Südamekese tegemised novembris 2020 23.11.2020 Helkuripäev Saku 7 24.11.2020 Helkuripäev Pärnu mnt 109a 21-29.11.2020 Üleeuroopalise jäätmetekke vähendamise nädala üritused
Maleva tn 4 kinnistu ja lähiala detailplaneeringu keskkonnamõju strateegiline hindamine Avaleht Maleva tn 4 kinnistu ja lähiala detailplaneeringu keskkonnamõju strateegiline hindamine Detailplaneering ja KSH algatati Tallinna Linnavalitsuse 22.05.2013 korraldusega nr 704-k " Maleva tn 4 kinnistu ja lähiala detailplaneeringu...
Legaalsed grafitiseinad Tallinnas Avaleht Vaba aeg Legaalsed grafitiseinad Tallinnas Tallinna Haridusameti mobiilsed noorsootöötajad on palju panustanud Tallinna tänavakultuuri arendamisse. Aastate jooksul on erinevates linnaosades...
Mis on P&R? Avaleht Mis on P&R? Mis on P&R? - „Pargi ja Reisi" (P&R) (inglise k.= Park &Ride ) on süsteem, mis annab võimaluse vähendada autokasutust, eelkõige sõidul kesklinna; -...
Tuleviku Tallinna linnaruum Avaleht Tuleviku Tallinna linnaruum TALLINNA PEATÄNAV Peatänava projekti eesmärk on luua veel sel kümnendil Tallinna südalinna kaasaegne, 21. sajandisse sobilik inimkeskne linnaruum. See...