Tarbijate nõustamine Avaleht Teenus Tarbijate nõustamine Tarbijakaitse infopunkti konsultant jagab teavet ja annab nõu järgmistes küsimustes: toidu- või tööstuskaupade ostmine teenuste tellimine...
Kas ajalehekiosk peab vastu võtma 500-eurose rahatähe? Avaleht Kas ajalehekiosk peab vastu võtma 500-eurose rahatähe? Tarbija küsib: Kas ajalehekiosk peab vastu võtma 500-eurose rahatähe, millega soovitakse maksta 50 senti maksva kauba eest? Euro kasutusele võtmise...
Teenuste tellimine Avaleht Teenuste tellimine Mida tarbija peaks teenuste tellimisel alati jälgima? Millal ei vasta teenus lepingutingimustele ja tellijal on õigus pretensiooni esitamiseks? Mida...
Lasteasutuste juhtide infopäev 24. novembril 2009 Avaleht Lasteasutuste juhtide infopäev 24. novembril 2009 Avasõnad - Andres Pajula, Tallinna Haridusameti juhataja Sisehindamisest - Signe Kast, üldhariduse osakonna peaspetsialist Kodulehe ABC - Leini...
Mis vahe on müügigarantiil ja pretensiooni esitamise õigusel? Avaleht Mis vahe on müügigarantiil ja pretensiooni esitamise õigusel? Kui ostetud kaup osutub ebakvaliteetseks või sellel ilmnevad kasutamist takistavad muud vead, tuleb tarbijale appi võlaõigusseadus . Tarbijalemüügi...
Tarbijakaitse portaali avaleht Avaleht Tarbijakaitse portaali avaleht Tere tulemast Tallinna tarbijakaitse portaali!
Ka internetikaubanduse ostuparadiisis kehtivad reeglid! Avaleht Ka internetikaubanduse ostuparadiisis kehtivad reeglid! Millised reeglid kehtivad e-kaubanduses võrreldes tavakaubandusega? Kas on üldse reegleid või ongi internetis ostuparadiis? Juttu tuleb ühtlasi...