Info lasteaia kohatasu vabastuse kohta Avaleht Lasteaiast Teenused ja hinnad Info lasteaia kohatasu vabastuse kohta Tallinna koolieelses lasteasutuses käiva lapse vanem vabastatakse kohatasust kolmel juhul: Perekonna netosissetulek esimese pereliikme kohta on...
Lihtsustatud korras tellitavate teenuste tellimine Avaleht Lihtsustatud korras tellitavate teenuste tellimine Lihtsustatud korras tellitavateks teenusteks (edaspidi nimetatud lihtteenused ) nimetatakse CPV määruse VII lisas nimetatud teenuseid (hotelli- ja...
Eelarve koostamine Avaleht Lasteaiast Avalik teave Eelarve koostamine Tallinna Haridusameti haldusala eelarve koostamise aluseks on Tallinna Haridusameti ja tema hallatavate asutuste eelarve eelnõu koostamise ja muutmise...
Keskkonnasõbraliku liikumise kuu 2017 Avaleht Keskkonnasõbraliku liikumise kuu 2017 Keskkonnasõbraliku liikumise kuu Tallinnas toimub 1.‑30. septembrini 2017. Kampaania eesmärk on suurendada elanike keskkonna- ja liiklemisalast...
Merimetsa kaitseala Avaleht Merimetsa kaitseala Merimetsa kaitseala on kohaliku omavalitsuse tasandi kaitseala, mis moodustati Tallinna Linnavolikogu 6. aprilli 2017 määrusega nr 6 . Merimetsa...
Projektid Avaleht Projektid 1.Tallinna Virmalise Lasteaia koostööprojekt Tuleviku Lasteaiaga "MÕK - mis see on ja kuidas seda taltsutada?" Tallinna Virmalise Lasteaed uurib...
Mittetulundustegevuse toetused Kristiine linnaosas 2009 Avaleht Mittetulundustegevuse toetused Kristiine linnaosas 2009 16. november 2009, protokoll nr 10 Taotluse esitaja Tegevuse eesmärk, projekti nimetus Toetuse summa (kr) MTÜ Kultuuritehas Polymer...
Vastuvõtt 1. klassi Avaleht Õppetöö Vastuvõtt Vastuvõtt 1. klassi Vastuvõtt 1. klassi 1. 1. klass vastuvõtt VASTUVÕTT TALLINNA HUMANITAARGÜMNAASIUMI 1. KLASSI 2.1. 1. klassi õpilased võetakse kooli vastu vastavalt...
Vastuvõtt 2.– 5. klassi Avaleht Lapsevanemale Kooli vastuvõtu kord Vastuvõtt 2.– 5. klassi 1. Üldsätted 1.1. Korraga sätestatakse õpilaste vastuvõtu tingimused ja kord Ristiku Põhikoolis. 1.2. Koolis toimub õpe tavaklassides ning eri- ja...