Kullatera lasteaia Liblikate rühma õpetaja Mai-Liisi idee oli osaleda rühmaga lausa kahes erinevas rahvusvahelises projektis, "Christmas Card Exchange" ja "Christmas cards and carols in Europe", kus erinevate maailma riikide lapsed vahetavad jõulusoove nii posti teel kui ka elektrooniliste kanalite kaudu.
Täna, 26.aprillil toimus Tallinna hariduskvartalis järjekordne linna IduEDU, kus parimad tutvustasid innovaatilisi ideid ja jagasid kogemusi. Kullatera lasteaeda ja Insplayd esindasid õppealajuhataja Jana Süving ja õpetaja Signe Liblikmann.
11.oktoobrist algas Kullateras uus projektiaasta. Kullatera lasteaeda Euroopa riikide noori vabatahtlikke vahendav organistasioon on MTÜ Noortevahetuse Arengu Ühing EstYES. Projekti toetab Erasmus+ ja Euroopa Solidaarsuskorpuse agentuur Erasmus+ programmist.
12.juunil toimus Tallinna Kesklinna Vene Gümnaasiumis Erasmus+ projekti "From Teacher To Teacher" raames rahvusvaheline praktiline konverents "Gadget that is always with your or innovative practices in school and preschool education".
Ritsikate rühm võtab õpetajate Merili Graubergi, Anžela Puu-Klaureni ja projektijuhi Kärt Tageli eestvedamisel osa eTwinningu projektist „Winter experiments and colors“ – „Talve eksperimendid ja värvid“.
Ritsikate rühm võttis osa eTwinningu projektist „Winter experiments and colors“, kus lumi, vesi, jää ja värvid said kokku erinevates tegevustes ja katsetes.
Kullatriinude rühm osaleb 2023/2024 õppeaastal rahvusvahelises projektis „Say Hello to the World“. Täna toimus kolmas videokohtumine sõpradega Sloveeniast, „Osnovna šola Štore“ 1.b klassist.
Tallinna Kullatera Lasteaed toetab Norra Erasmus+ projekti "Child Care Training for a New Europe" 2021-1-NO01-KA121-VET-000011454. 24.aprillil saabus Kullatera lasteaeda Norra väikesest külast nimega Eivindvik praktikant Emma Karoline Rutledal. Emma Karoline vaatleb, õpib ja tegutseb lastega meie lasteaias kokku kolm nädalat. Praktika eesmärgiks on suurendada praktikandi kultuuriteadlikkust, õppida lahendama keelebarjäärist tulenevaid probleeme ja seejuures saada kompetentsemaks multikultuursete lastega tegelemisel.