Vastlatrall Avaleht Lapsevanemale Õppetöö Tervisedendus Tervisedendus lasteaias Südameke 2017/2018 Vastlatrall Vastlatrall Eesti Vabaõhumuuseumis 14. veebruaril, imeilusal talvisel päeval, käisid lapsed seitsmest erinevast rühmast tähistamas vastlapäeva Eesti...
Rõõmurullid pidasid jahti Avaleht Lapsevanemale Õppetöö Nutitunnid Nutitunnid lasteaias Südameke 2017/2018 Rõõmurullid pidasid jahti Tänasel talviselt kargel hommikul hakkasid Rõõmurullide rühma lapsed jahimeesteks ja jahinaisteks. Lasteaia kahel korrusel mängiti QR koodi jahti...
Südamekese tegemised aprillis 2018 Avaleht Südamekese tegemised aprillis 2018 16-20.04.2018 Südamenädal 17.04.2018 Laulukarussell 19.04.2018 LAK-õppe nädala raames majasisene üritus "Piibelehe neitsi" 23-27.04.2018 Nutikuu...
Põhja-Tallinna linnaosa üldplaneeringu keskkonnamõju strateegiline hindamine Avaleht Põhja-Tallinna linnaosa üldplaneeringu keskkonnamõju strateegiline hindamine Põhja-Tallinna üldplaneeringu eesmärk on Põhja-Tallinna linnaosa territooriumi edasiste arengusuundade kavandamine ja territooriumi funktsionaalne...
Õppeaasta eesmärgid Avaleht Lapsevanemale Õppetöö info Õppeaasta eesmärgid 2024 – 2025 ÕPPEAASTA PRIORITEET, PÕHIEESMÄRGID JA ÜLESANDED Õppeaasta üldeesmärk: „ Sel õppeaastal keskendume eesti keele õppele ületulekule...
Kontakt Avaleht Kontakt Sihtasutus Tallinna Haigla Arendus registrikood 90015666 Kaarli pst 1, 10119 Tallinn
Tegevusteraapia keskus Avaleht Tegevusteraapia keskus Tegevusvõime on inimese võime saada hakkama oma igapäevase eluga kodus, tööl ja vabal ajal, omades selleks vajalikke eeldusi. Tegevusteraapia keskuse...
Lasnamäe tegevuskeskuse töötajad Avaleht Lasnamäe tegevuskeskuse töötajad Pae 19/1, 11414 Tallinn tel 5551 5435 anna.abubakirova@vaimnetervis.ee tegevuskeskuse juht sotsiaaltöötaja sotsiaaltöötaja sotsiaaltöötaja Anna...
Kaasava hariduse põhimõtete rakendamise toetamine Tallinna koolides Avaleht Kaasava hariduse põhimõtete rakendamise toetamine Tallinna koolides Projekti kirjeldus: Eesmärk: Suurendada Tallinna üldhariduskoolide võimekust kaasava hariduse põhimõtete rakendamiseks ja haridusliku erivajadusega...