Tallinna Haridusamet ja Tallinna Ülikool käivitasid ühiselt õpilaste uurimistööde kaasjuhendamise pilootprojekti, kus koos õpetajatega juhendavad õpilasi ka ülikooli magistrandid. 6. oktoobril viidi läbi esimene ühisseminar, kus räägiti kaasjuhendamise mudelitest ning osalejate rollidest.
Tallinnas jõudis lõpule Erasmus+ projekt „Kaasavate õppemeetodite rakendamine klassis/rühmas“, milles osales kuus haridusasutust. Projekti koordineeris Tallinna Haridusamet.
Kõik Tallinna munitsipaallasteaiad saavad linnalt kingituseks „Etno“ komplektid, mis koosnevad stiliseeritud rahvariietest, sõlgedest ja kraaplaudadest ning mille on valmistanud linna koolide õpilased. 17. mail kell 13.45 annab abilinnapea Mihhail Kõlvart Õpetajate majas (Raekoja plats 14) kingituse lasteaiajuhtidele üle.
Tänavu on 15. mail tähistatava Tallinna päeva teemaks „Lapsed ja noored“. Paljud päeva sündmused muudavad linna lastele ja noortele avatud õpikeskkonnaks. Muuseumid ja teised linnaasutused avavad oma uksed ning abilinnapead annavad õpilastele tunde. Lisaks sellele sõidab linnas ka eritramm.
Juba tuleva õppeaasta algusest saavad Tallinna Pääsküla Gümnaasiumi ja Nõmme Noortemaja õpilased õppida uues moodsas majas – 28. septembril pandi kahe asutuse ühisele majale (Vikerkaare 10) nurgakivi.
Aprillis sai Tallinna Haridusametil ja haridusasutustel läbitud esimene etapp URBACT III välisprojektist „IMPACT on ESL“. Tegu on URBACT II „Lapsevanemate kaasamine koolist väljalangemise ennetamiseks – PREVENT“ jätkuprojektiga.
Tallinna linnavalitsus otsustas 17. jaanuari 2018 istungil muuta elukohajärgse munitsipaalkooli määramise tingimusi ja korda, mille kohaselt muutub Gustav Adolfi Gümnaasium elukohajärgseks kooliks.
Tallinna Linnavolikogu otsuse eelnõu kohaselt jätkab Tallinna Pääsküla Gümnaasium 1. septembrist 2020 tegevust põhikoolina. Eesmärgiks on luua uusi kodulähedasi põhikoolikohti Nõmme piirkonna lastele ning pakkuda neile senisest paremat õpikeskkonda.
Tänavu sügisel käivitasid Tallinna Haridusamet ja Tallinna Ülikool ühiselt õpilaste uurimistööde kaasjuhendamise pilootprojekti, kus lisaks õpetajatele juhendavad õpilasi ka ülikooli magistrandid.