Tallinna Haridusamet koos Tallinna Ülikooli ja viie kooliga on alustanud projekti, mille eesmärgiks on toetada Tallinna koole uuenevat õpikäsitust toetava organisatsioonikultuuri loomisel. 19. jaanuaril 2017 saab teoks esimene kogemusseminar Merivälja Koolis.
Tallinna Linnavalitsus tegi määruses „Elukohajärgse munitsipaalkooli määramise tingimused ja kord“ muudatusi, mille vajaduse tingis eestikeelsele õppele üleminek alates 1. septembrist 2024. Kooli määramise oluliseks asjaoluks nimetati sooviavalduse esitamine vanema poolt ja lisandus eestikeelsele õppele ülemineva kooli mõiste.
Pealinna vene õppekeelega koolide ja lasteaedade õpetajad saavad 2024. aastal osaleda keelerände projektis, mis on üks Tallinna linna toetusmeetmetest eestikeelsele haridusele üleminekul. Aasta esimestel kuudel osaleb projektis 87 keelerändajat 17 koolist ja 23 lasteaiast, keda juhendab 92 mentorit 16 koolist ja 27 lasteaiast.
„Turvalise koolitee“ programmi esimeses lennus osaleb 15 Tallinna kooli, mille ümbruses esineb probleeme ohutute jalgsi- ja rattaühendustega, sõiduteede ületuskohtade, autode peatumiskohtade või liiklust rahustavate meetmetega. Lähiaastatel jõuab programm kõigi sekkumist vajavate Tallinna koolideni.
Tallinna novembrikuu klassijuhataja on valitud, seekord 45 tunnustusettepaneku seast! Tehtud ettepanekutes tõsteti esile väärtusi nagu individuaalne lähenemine, üksteise väärtustamine, hoolivus, kaasamine ning vastutustundlikkus.
Tallinna Haridusameti poolt sel õppeaastal silmapaistvate klassijuhatajate märkamiseks ja tunnustamiseks ellu kutsutud tunnustuskonkurss on edukalt käima läinud. Tallinna oktoobrikuu klassijuhataja valimiseks esitati koguni 42 tunnustusettepanekut. Kandidaatide kirjeldustest jäid kõlama sellised märksõnad nagu hoolimine, avatus, innustamine, uuendusmeelsus ja koostöö.