Tartu Ülikooli eetikakeskus on algatanud töövarjutamise projekti, mille eesmärk on edendada väärtuspõhist kasvatust ja tugevdada lasteaedade vahelist koostööd üle Eesti. Selle projekti raames pakub Tallinna Endla Lasteaed koostööd ja kogemuste vahetust, võimaldades erinevate lasteaedade õpetajatel tutvuda kaasaegsete kasvatuse ja õpikultuuri meetoditega. Ettevõtmist juhivad Endla Lasteaia direktor Grüüne Ott ja Tartu Ülikooli eetikakeskuse programmijuht Mari-Liis Nummert.
27. märtsil kogunesid Tallinna Veerise Lasteaeda 70 alushariduse õpetajat ja erinevat eriala spetsialisti üle kogu Eesti, et jagada parimaid kogemusi projektipõhisest õppest.
11.–19. märtsil 2017 külastasid Tallinna lasteaedade juhid Itaaliat, et tutvuda Reggio Emilia lapsest lähtuva pedagoogilise pärandiga. Õppereisi käigus osalesid nad koolitusel Loris Malaguzzi rahvusvahelises keskuses, kus nad said vahetult kogeda Reggio Emilia pedagoogika põhimõtteid.
Esmaspäeval, 22. jaanuaril algaval üleriigilisel üldhariduskoolide õpetajate tähtajatul streigil osaleb enamik Tallinna munitsipaal-üldhariduskoole. Kolmapäevast, 24. jaanuaril alustavad toetusstreiki ka alus-, huvi- ja kutseharidusasutuste töötajad.
4. novembril 2015 arutasid Tallinna koolijuhid MÕKi (muutunud õpikäsitus) rakendamise võimalusi pealinna koolides. Vastuseid otsiti küsimustele, missugune on koolijuhi roll selles protsessis ning mida oodatakse Tallinna Haridusametilt.
Täna allkirjastasid Tallinna linn ja Sihtasutus Avatud Kool heade kavatsuste kokkuleppe, mille eesmärk on luua Põhja-Tallinnasse uus eestikeelne munitsipaalüldhariduskool. Kokkuleppega kinnitatakse, et koostöös asutatakse Tallinna Avatud Kool, mis pakub piirkonnas mitmekesist haridusvõimalust ja täiendavaid koolikohti.
Lepatriinude rühmas lõppes 3 kuud väldanud pereprojekt, mille käigus sai tutvutud paljude teemadega nagu pereliikmed ja nende ametid, peremudelid, kehaosad, riided, talvised tegevused õues, peretraditsioonid, tähtpäevad ja kodu .
20. mail külastasid Tallinna Vormsi Lasteaeda haridustöötajad Türgist ja Aserbaidžaanist projekti "Educational Success: Estonian and Finnish Experience" raames.