Tallinna Sikupilli Lasteaias lõppes projekti „Lapse kõrval targemaks“ raames korraldatud koolitus lastevanematele ja personalile, koolituse teemaks oli seekord kiindumussuhted.
Tallinna Haridusamet kuulutab välja konkursi „Uuenev haridusasutus 2016 - me õpime kõikjal”. Konkursi eesmärgiks on motiveerida Tallinna haridusasutusi tegutsema uuendustega, mis muudaksid õppimise ja õpetamise huvitavaks.
Eesti ja Norra lasteaedade sõprussuhted on viinud koostööni Norra Kuningriigi suursaatkonnaga, kes on nüüd oodatud külaliseks ka Tallinna Kelmiküla Lasteaias.
Mis on MÕK? Sõna-sõnalt tähendab see lühend muutunud õpikäsitust. Kuid mida tähendab see sisuliselt ning miks ja kuidas peaksid koolid ja lasteaiad seda ellu viima?
2. ja 3. detsembril 2015 külastavad Tallinna Rännaku Lasteaeda, Tallinna Arbu Lasteaeda ning Kalamaja Põhikooli „Kiusamisest vabaks!“ metoodika eksperdid ja praktikud Taanist, et tutvuda kiusamist ennetava metoodika kasutamisega Eestis.
Kadrioru Saksa Gümnaasiumis 2014/15. õppeaastal käivitatud saksakeelne majandussuund sai tunnustuse kui vastutustundlik innovatsioon hariduse valdkonnas.
11. novembril võistlesid kahe sõpruslinna – Schwerini ja Tallinna – õpilased juba kümnendat korda ühisel matemaatikaolümpiaadil. Parima tulemuse saavutas Uko Rasmus Tiidemann Gustav Adolfi Gümnaasiumist.
Tallinna Kopli Noortemaja kutsub algklasside õpilasi 30. novembrist 10.detsembrini jõulutöötubadesse „Usin päkapikk“, kus tutvustatakse jõulutraditsioone ja rahvakombeid läbi isetegemise ja kogemise.
Kolmapäeval, 11. novembril võistlevad kahe sõpruslinna – Schwerini ja Tallinna – õpilased juba kümnendat korda ühisel matemaatikaolümpiaadil. Tallinna Südalinna Koolis lahendab ülesandeid 128 kaheksandate klasside õpilast 32 Tallinna koolist. Schwerinis on samal ajal võistlustules 3.–12. klasside õpilased.