15. juunil algav koolivaheaeg pakub lastele ja noortele Tallinnas läbi suve ohtralt võimalusi välitingimustes spordi harrastamiseks, aga ka kunsti- ja kultuurielamuseks.
Eesti noored on Pisa testides õpitulemuste poolest tipus. Tunneme selle üle riigina uhkust. Samas teame hästi, et noorte hulgas on viimase kümnendi jooksul sagenenud vaimse tervise probleemide esinemist. Heaolutunne saab alguse lähedastest ja hoolivatest suhetest kodus. Aga ka ühiskonnana on oluline panustada sellesse, et meil oleks rohkem õnnelikke, empaatilisi ja teisi märkavaid noori.
19. korda toimunud Tallinna noorsootöö tänugalal „Suurel teod“ kuulutati välja 2023. aasta Tallinna noorte suured teod, suured teod Tallinna noortele, Tallinna aasta noorsootöötaja, Tallinna aasta noor vabatahtlik ja Tallinna aasta noorteühendus.
Veebruari lõpus Tallinna aasta noorsootöötaja 2022 tiitliga pärjatud Valdeku noortekeskuse noorsootöötaja Evely Pajula on tulihingeline noorsootöövaldkonna töötaja.
Meie koolinoored ootavad õpetajatelt, et neid kuulataks ja et neid kuulda oleks. See loob tugeva aluspinna tervele suhtluskultuurile, mis on õpetaja töös vundamendiks – õppeprotsessid, rääkimata klassijuhataja tööst, saavad toimida vaid ladusa suhtluse pinnalt. Hea kommunikatsioon õpetaja ja õpilase vahel annab eelduse paremaks koostööks ning julgustab noori võtma initsiatiivi ühiskondlike murede lahendamisel.
Eesti Tantsuagentuuri Kompanii verivärske liige Elisabet Paalandi on oma kaheksateistkümnest eluaastast viisteist veetnud tantsides. ETA tantsukooli astus ta üheksa aastat tagasi ning on sellest ajast peale keskendunud oma tantsuoskuste lihvimisele ja loovuse arendamisele.
Kaks välismaa tudengit, Edgar Lamas (18) ja Gabriela de Moraes Beltrão (31), jagavad oma muljeid Tallinnast ja räägivad, milliseid erinevusi ja sarnasusi nad on siin viibides eestlaste ja välismaalaste vahel märganud.
Monika Siim on Tallinna reaalkooli 12. klassi reaal-majanduse õppesuuna õpilane, kes kolib sel suvel Torontosse, et õppida Yorgi ülikoolis meedia- ja filmiproduktsiooni. Ta on vastu võetud 5-aastasesse programmi, kus neli aastat õpib filmiproduktsiooni ning viimase aasta õpib Kanada parimas äriülikoolis Schulich, et saada lisaks bakalaureusekraadile filmis ka magister äris.