Ökomärgis EcoLabel tähistab keskkonnasõbralikku toodet või teenust, lähtudes selle mõjust keskkonnale alates toorme tootmisest kuni jäätmete kõrvaldamiseni. Märgis aitab tarbijal eristada tervisele ja keskkonnale ohutumat toodet või teenust teistest samaväärsetest, samal ajal andes ettevõtjale turueelise. Tegemist on suurepärase keskkonnakommunikatsiooni vahendiga — märgisega toote tutvustamiseks, läbimüügi suurendamiseks ja tarbijate usalduse pälvimiseks.
Kõik me soovime head välja näha ja kuna endal juuste lõikamine üldjuhul hästi ei lõppe, läheme ilusa soengu saamiseks ikkagi juuksuri juurde. Aga mida tuleks teada, kui otsustame ettevõtjana ise juuksuri- või mõnda muud iluteenust pakkuma hakata?
Endale meelepäraseid kaupu valides tuleks jälgida, et tootega oleks kaasas vajalik ja arusaadav teave. Kauba õige märgistus võimaldab Sul seda sihipäraselt kasutada ning aitab vältida hilisemaid võimalikke probleeme. Lisaks peab tehniliselt keerukatel kaupadel olema kaasas eestikeelne kasutusjuhend.
Eestis kehtib vaba hinnakujundus — iga kaupleja määrab oma kaupadele ise hinna. Sealjuures võib ta rakendada kaupluses, e-poes ja outletis samale kaubale erinevat hinda. Kauba hind on tarbijale oluline valiku tegemisel, millisest poest vajaminev kaup osta. Seetõttu on optimaalse hinna määramine äri edukuse seisukohalt väga oluline.
Tallinnas leidub palju ettevõtlikke inimesi, kes soovivad kaubelda tänavakaubanduse korras, linnaasutuse korraldataval avalikul üritusel või näiteks mõnel Tallinna turul. Taoliseks kauplemiseks on vajalik omada müügiluba, mida nüüd on võimalik kiirelt taotleda Tallinna avalike kogunemiste infosüsteemis (AKIS).
On levinud, et hea toidu juurde kuulub ka hea jook, vahel ka alkohoolne jook. Aga kas selle joogi reklaamimine kutsub rohkem tarbijad ka Sinu kohvikusse, pubisse või restorani? Tegelikult on lihtne tõde, et vaatamata sellele, kas alkohoolse joogi välireklaam suurendab Sinu klientuuri või mitte, on see keelatud.