Tallinna Sikupilli Lasteaias lõppes projekti „Lapse kõrval targemaks“ raames korraldatud koolitus lastevanematele ja personalile, koolituse teemaks oli seekord kiindumussuhted.
Tallinna Haridusamet kuulutab välja konkursi „Uuenev haridusasutus 2016 - me õpime kõikjal”. Konkursi eesmärgiks on motiveerida Tallinna haridusasutusi tegutsema uuendustega, mis muudaksid õppimise ja õpetamise huvitavaks.
Tallinna linnavalitsus kavatseb homsel istungil esitada linnavolikogule otsuse eelnõu, mille kohaselt liidetakse 1. septembrist 2016 Tallinna Sikupilli Keskkool (Kivimurru 9) Kadrioru Saksa Gümnaasiumiga (Gonsiori 38). Sikupilli keskkooli tegevus lõpetatakse ning ühendatud kool jätkab tööd kahes majas Kadrioru Saksa Gümnaasiumina.
Eesti ja Norra lasteaedade sõprussuhted on viinud koostööni Norra Kuningriigi suursaatkonnaga, kes on nüüd oodatud külaliseks ka Tallinna Kelmiküla Lasteaias.
2. ja 3. detsembril 2015 külastavad Tallinna Rännaku Lasteaeda, Tallinna Arbu Lasteaeda ning Kalamaja Põhikooli „Kiusamisest vabaks!“ metoodika eksperdid ja praktikud Taanist, et tutvuda kiusamist ennetava metoodika kasutamisega Eestis.
11. novembril võistlesid kahe sõpruslinna – Schwerini ja Tallinna – õpilased juba kümnendat korda ühisel matemaatikaolümpiaadil. Parima tulemuse saavutas Uko Rasmus Tiidemann Gustav Adolfi Gümnaasiumist.
Tallinna Kopli Noortemaja kutsub algklasside õpilasi 30. novembrist 10.detsembrini jõulutöötubadesse „Usin päkapikk“, kus tutvustatakse jõulutraditsioone ja rahvakombeid läbi isetegemise ja kogemise.
Kolmapäeval, 11. novembril võistlevad kahe sõpruslinna – Schwerini ja Tallinna – õpilased juba kümnendat korda ühisel matemaatikaolümpiaadil. Tallinna Südalinna Koolis lahendab ülesandeid 128 kaheksandate klasside õpilast 32 Tallinna koolist. Schwerinis on samal ajal võistlustules 3.–12. klasside õpilased.
Tallinna Südalinna Kool avas 27. oktoobril 2015 tulevikuklassi, kus on olemas nii tahvelarvutid, uudse tehnoloogiaga lähikuvaprojektor ja 3D printer. Kasutuses on ka laserprinter ja lauaarvuti ning sülearvuti õpetajale.