Pealinna koolide õpilased saavad nüüd õppida ka väljaspool kooli- ja klassiruume – käimas on projekt „Keskkonnahariduslikud õppeprogrammid Tallinna koolidele 2015/16. õppeaastal“.
Tänavu sügisel käivitas Tallinna Haridusamet keelekümblusprojekti „Hakkame käima 2. Raamatukogud“. Projekti eesmärgiks on tutvustada raamatukoguhoidjatele keelekümblusmetoodikat ja kuidas seda rakendata muukeelsete noorte lugejatega suhtlemisel.
24.-25. septembril 2015 korraldas Tallinna Haridusamet Õpetajate Majas Erasmus+ projekti „Kaasava hariduse põhimõtete rakendamine haridusasutustes – TEACH“ raames koolituse õpetajatele, õppejuhtidele ja direktoritele.
Briti Suursaatkond koos partneritega käivitas Raspberry Pi miniarvutite projekti Eesti koolides. 7. septembril 2015 sai projekt avalöögi, kui Pelgulinna Gümnaasiumis andsid peaminister Taavi Rõivas ja Briti suursaadik Chris Holtby esimestele koolidele üle miniarvutite komplektid.
Alanud õppeaastast saavad pealinna koolide õpilased õppida ka väljaspool klassiruume – algab projekt „Keskkonnahariduslikud õppeprogrammid Tallinna koolidele 2015/16. õa“.
Tallinna Haridusamet korraldab koostöös Politsei- ja Piirivalveametiga 16. juunil 2015 pealinna koolidele kriisolukordade lahendamise õppuse. Kriisiõppust juhib politsei, oma erivarustust ja valmisolekut kriisolukordadeks tutvustavad kiirreageerijad.
14. mail 2015 kell 10 avab Tallinna Tondi Põhikool loomaaia looduskooli fuajees näituse projekti „Valgele Valgega 2015“ parimatest töödest. Inspiratsiooni said õpilased Tallinna Loomaaia leopardikutsikatest, kellele annetatakse kruuside müügist saadav tulu.
Tallinna Haridusamet kuulutas välja konkursi „Digimõte“, kus koolid saavad esitleda oma uuenduslikke algatusi ja lahendusi õppetöö edendamiseks. Parimad saavad preemiaks arvestatava summa projekti elluviimiseks.
22. aprillil 2015 korraldas Tallinna Haridusamet Eesti Vabaõhumuuseumis URBACT II projekti „Lapsevanemate kaasamine koolist väljalangemise ennetamiseks – PREVENT“ lõpuseminari.
Tallinna Heleni Kooli (THK) ja Tallinna Kivila Lasteaia lapsed ning õpetajad osalesid 2015. aasta jaanuarist aprillini koostööprojektis „Erinevus on eriline“.