Neljapäeval, 28.04.2022.a toimus Tallinna Meelespea Lasteaias traditsiooniline Haabersti lasteaedade 5-6 aastaste laste esmaabi võistlus „Hea Inimese Gala“.
Kevadvaheaeg pakub koolilastele (osaliselt ka koolieelikutele) võimalust nii puhata kui õppida midagi uut. Nädala jooksul saab näiteks külastada muuseume, teha animatsiooni ning tutvuda taimemaailmaga. Samuti saavad huvilised mängida erinevaid pille, näiteks djembet, congot, tamburiini, cajoni ja berimbaud, Juba suuremad lapsed on oodatud tehnoloogiakooli, mille eesmärk on kasvatada noortes ettevõtlikkust ja huvi tehnoloogia vastu.
Tallinna linnavolikogu võttis vastu lisaeelarve, millega tõstetakse alates 1. märtsist linna asutustes töötavate inimeste palka seitse protsenti. Samuti suurendatakse 1,5 miljoni euro võrra linnavalitsuse reservfondi ettenägematute kulude katmiseks.
Linnapea Mihhail Kõlvart kohtus Korea Vabariigi Rahvusassamblee esimehe Park Byeong-seug'iga ja endise esimehe Moon Hee-sangiga, kohtumisest võttis osa ka Eesti Vabariigi suursaadik Korea Vabariigis Sten Schwede.
Ära maga kevadvaheaega lihtsalt maha, vaid uuri, milliseid vahvaid tegevusi pakuvad Tallinna linnaasutused. Botaanikaaias saab tutvuda taimede (mikro)maailmaga, Miiamillas õppida "Puuksujutte" töötubades ja Linnamuuseumis kohtuda lutikate ja lohedega. Kultuurikeskuses Kaja teevad mängud nutikaks ja Keskraamatukogus karjuvad kuningannad.
Tallinna XXI Kooli vaimse tervise kuud kavandati koolis koostöös juhtkonna, tervisenõukogu ja klassijuhatajatega. Tegevused toimusid iganädalaselt kõikidele sidusrühmadele – õpilastele, õpetajatele ja lapsevanematele.
Märts on vitamiinikuu - vaimse tervise tasakaalu hoidmine vaimse tervise viie vitamiini abil: head suhted, tasakaalustatud toitumine, puhkamine, meeldivad emotsioonid ja liikumine.
2. märtsil Tallinnas Niine tänaval avatud vastuvõtukeskuses on eile kella 16 seisuga registreeritud 10 026 Ukraina sõjapõgenikku, kellest 42 protsenti on alaealised.
Sõbrapäeva nädalal tehti rühmades palju toredaid tegemisi - õpetaja kleepis laste pildid ühele suurele südamele ja lapsed said asetada oma pildi juurde väikese südame. Suur süda oli õpetajate süda ja sellega öeldi lastele, et lapsed on õpetajate südames. Räägiti ka sõprusest lindudega, nende söögilaua eest hoolitsemisest talvel.