Hea toidu juurde käib tavaliselt ka hea jook, vahel ka alkohoolne jook. Aga kas selle joogi reklaamimine kutsub rohkem tarbijad sinu juurde ka Sinu kohvikusse, pubisse või restorani? Tegelikult on lihtne tõde, et vaatamata sellele, kas alkohoolse joogi välireklaam suurendab Sinu klientuuri või mitte, on see keelatud.
Üha sagedamini leiame end mõnes e-poes ringi vaatamas ning kaupu ostukorvi lisamas. E-poest ostmine võib olla lihtne ja mugav, kuid siin on ka teatud ohte, mida tuleks endale teadvustada.
Palju on räägitud tarbija õigusest esitada kauba lepingutingimustele mittevastavuse ilmnemisel kauplejale pretensioon. Aga millisest lepingust me sel puhul räägime? Kas leping ei peaks olema kahepoolselt allkirjastatud dokument? Kuigi Sa kauba eest makstes ja kassatšekki saades midagi ei allkirjasta, oled sõlminud kauplejaga müügilepingu. Selle kohaselt vastutab kaupleja, et ostetud toode on kvaliteetne ja teave selle omaduste, kasutamistingimuste ja hinna osas tõene ning ostja võtab kohustuse valitud kauba eest tasuda.
Ökomärgis EcoLabel tähistab keskkonnasõbralikku toodet või teenust, lähtudes selle mõjust keskkonnale alates toorme tootmisest kuni jäätmete kõrvaldamiseni. Märgis aitab tarbijal eristada tervisele ja keskkonnale ohutumat toodet või teenust teistest samaväärsetest, samal ajal andes ettevõtjale turueelise. Tegemist on suurepärase keskkonnakommunikatsiooni vahendiga — märgisega toote tutvustamiseks, läbimüügi suurendamiseks ja tarbijate usalduse pälvimiseks.