Tallinna linnavolikogu esimees Jevgeni Ossinovski saatis Moskva linnaduumale ja linnavalitsusele ning Peterburi seadusandlikule kogule ja linnavalitsusele kirja, milles andis teada, et Tallinn lõpetab igasuguse koostöö mõlema linnaga.
Videopäeviku koostamisel on aluseks võetud Tartu Ülikooli liikumislabori juhtmõte: „Liikumine on kasulik nii füüsilisele, vaimsele kui ka sotsiaalsele tervisele.“
Klassijuhataja teemapäeva raames 25. veebruaril andsid Tallinna 21. Kooli 9B klassi õpilased koos klassijuhataja Merike Kausiga oma panuse „Vaprushelmeste“ heategevusprogrammi, et voolida helmeid, mis on mõeldud krooniliste haigustega laste raviprotsessiga toimetuleku toetamiseks.
Tallinna Lasnamäe Gümnaasium liitus keelekümblusprogrammiga 2004. aastal. Alates 2010. aastast töötavad esimeses kooliastmes varajase keelekümbluse klassid. Teises ja kolmandas kooliastmes töötavad hilise keelekümbluse klassid. Gümnaasiumis on õpilastele tagatud eestikeelne aineõpe 60% ulatuses.
8. detsembril toimus küberkaitse võistluse KüberPuuringu lõppvoor, mille ülesanded aitasid küber-päkapikkudel päästa pere Karu jõulud. KüberPuuringu võistlusel osales 191 võistkonda 95 koolist. Võitjaks tulid õpilased Karjamaa Põhikoolist, kelle edu saladuseks oli kiire pealehakkamine, hea googeldamise oskus ja mitte alla andmine.
Projektist “Jõulukaardid hooldekodudele” võtsid sel aastal Vormsi Lasteaiast osa Krattide ja Kiisupere rühm. Projekti eesmärgiks on tuua killuke jõulurõõmu kõikidesse Eestimaa hooldekodudesse ning kinkida enda valmistatud jõulukaarte nii hooldekodude elanikele kui töötajatele.
Tallinna 2022. aasta linnaeelarve eelnõu kohaselt kasvavad haridusvaldkonnas tänavusega võrreldes nii tegevuskulud kui ka investeeringud. Tähelepanu pööratakse eeskätt laste liikumisharjumuste parendamisele ja tänapäevase õpikeskkonna arendamisele ning renoveeritakse mitmeid lasteaedu, koole ja huvikoole.
Tallinna 2022. aasta linnaeelarve eelnõu kohaselt kasvavad haridusvaldkonnas tänavusega võrreldes nii tegevuskulud kui ka investeeringud. Tähelepanu pööratakse eeskätt laste liikumisharjumuste parendamisele ja tänapäevase õpikeskkonna arendamisele ning renoveeritakse mitmeid lasteaedu, koole ja huvikoole.