Erivajadusega laps Avaleht Lapsevanemale Õppetöö Erivajadusega laps ERIVAJADUSEGA LAPS LASTEAIAS Erivajadustega on laps, kelle võimetest, terviseseisundist, keelelisest ja kultuurilisest taustast ning...
Lasnamäe Põhikooli töötasujuhend Avaleht Lasnamäe Põhikooli töötasujuhend 1 ÜLDSÄTTED 1.1 Lasnamäe Põhikooli (edaspidi kooli) töötajatele palkade määramisel lähtutakse töölepingu seadusest, Vabariigi Valitsuse määrusest...
Põhja-Tallinna linnaosa valitsuse tegevusaruanne Avaleht Põhja-Tallinna linnaosa valitsuse tegevusaruanne Põhja-Tallinna linnaosa valitsuse tegevusaruanne Tänavu oktoobris vahetus Tallinnas linnavõim. Keskerakonna ja Reformierakonna asemel moodustasid...
5.A ja 9.L kl õpilased käisid Proto avastustehases 03. detsember 2024 Avaleht Uudised 5.A ja 9.L kl õpilased käisid Proto avastustehases Eelmise õppeaasta lõpus toimus rahvusvahelise eTwinningu projektide konkursi võitjate autasustamine. Meil on hea meel teatada, et meie projekt...
Korduma kippuvad küsimused Avaleht Korduma kippuvad küsimused Kuidas on SA Tallinna Koolitervishoid juhendanud kooliõdesid koroonaviiruse ennetamise osas tegutsema? Kooliõdedele on jagatud operatiivselt mitmeid...
Pelgulinna Gümnaasiumi isikuandmekaitse põhimõtted Avaleht KOOLIKORRALDUS Turvalisus Pelgulinna Gümnaasiumi isikuandmekaitse põhimõtted Pelgulinna Gümnaasiumi privaatsusteade 07.02.2022 kk nr 1-5/5 Pelgulinna Gümnaasium (Mulla 7, Tallinn, registrikood: 75017337) (edaspidi „Kool“ või...
INTHERWASTE uudiskiri 4 Avaleht INTHERWASTE uudiskiri 4 Tere tulemast INTHERWASTE’i Ekspressile #4! INTHERWASTE – piirkondadevaheline jäätmemajanduse keskkonda integreerimine Euroopa kultuuripärandiga...
Kodukord Avaleht Lasteaiast Kodukord 1. Üldsätted 1.1. Kodukord lähtub koolieelse lasteasutuse seadusest, kehtivatest Eesti Vabariigi ja Tallinna linna õigusaktidest. 1.2. Kodukord on...
Töötasujuhend Avaleht Lasteaiast Avalik teave Töötasujuhend Kinnitatud Tallinna Raadiku Lasteaia direktori 30.märts 2023 käskkirjaga nr. 3-1/7 Tallinna Raadiku Lasteaia töötasujuhend 1.ÜLDSÄTTED . 1.1...