Õppekava Valdkond Mina ja keskkond Õppe- ja kasvatustegevuse eesmärgiks on, et laps: 1) mõistab ja tunnetab ümbritsevat maailma terviklikult; 2) omab...
„Kuu haridusjuht“ ja „Kuu haridustegu“ on tunnustused, mis võimaldavad Tallinna Haridusameti töötajatel märgata ja esitada häid juhte ning silmapaistvaid haridustegusid tunnustamiseks. Loodame, et juhtide tegevused ja haridusteod inspireerivad teidki!
Tallinna hariduse ja noorsootöö valdkonnas tehti lõppeval aastal suuri investeeringuid õpitingimuste parandamiseks ning viidi läbi mitmeid olulisi projekte lastele ja noortele. Toimus õpilaste muusikakonkurss „Tallinna talent“, osaleti meediaõppe programmis Gutsy Go ja taaskäivitati linna noortevolikogu. Renoveeriti koole, lasteaedu ja huvikoole ning rakendadi lasteaia kohatasuvabastust alates pere teisest lasteaias käivast lapsest.
Tervisliku toitumise kuu raames tegid Päevalille ja Lepatriinude rühma lapsed köögiviljadest öökulli kujulise sekseri. Lapsed õppisid köögivilju puhastama ja neid lõikama, mis arendab ka peenmotoorikat. Sekseri kokkupanemisel korrati erinevate köögiviljade nimetusi, värvust ja numbreid. Päikese ja Vikerkaare rühma teemaks oli muna, selles leiduvad kasulikud toitained ja koos tehti ja kaunistati täidetud mune. Enda valmistatud ja põnevalt serveeritud toit maitses väga hästi.