Ritsikate rühm võttis osa eTwinningu projektist „Winter experiments and colors“, kus lumi, vesi, jää ja värvid said kokku erinevates tegevustes ja katsetes.
Täna tähistasime emakeelepäeva traditsioonilise luulehommikuga saalis, kus lapsed ja õpetajad said nautida hommikupoolikut täis luuletusi ja emakeele ilu.
Kullatera lasteaed võõrustas 12.03-14.03.2024 haridustöötajaid Rootsist Erasmus+ õpirände projekti raames. Need kolm päeva olid väga sisutihedad ja külalistega toimusid aktiivsed vestlused, kus jagasime omavahel erinevaid kogemusi.
Täna toimus Tallinna Kiisa Lasteaias traditsiooniline kabeturniir, millest võtsid osa Kullatera Lasteaiast Aasalillede, Kullatriinude ja Kullapaide rühma kabetajad.
Kullatriinude rühm osaleb 2023/2024 õppeaastal rahvusvahelises projektis „Say Hello to the World“. Täna toimus kolmas videokohtumine sõpradega Sloveeniast, „Osnovna šola Štore“ 1.b klassist.
Linna keelerändeprojekti eesmärk on soodustada vene õppekeelega lasteaedade õpetajate praktilise eesti keele kasutust, toetada õpetajate keeleoskuse arengut, võimaldada õpetajatel tutvuda eestikeelsete asutuste töökultuuriga, suhelda eestikeelsete kolleegidega professionaalsel tasemel ning toetada läbi keele- ja kultuurikeskkonna nende paremat lõimumist.
Kullatera lasteaed võttis vastu väljakutse ja alustas koostööd ESF+ projekti nr 2021-2027.4.07.23-0005 „Eri keele- ja kultuuritaustaga inimeste ning tagasipöördujate tööturul konkurentsivõimet toetavad tegevused“ alategevus nr 3.3.4.1 „Tööjõulähetusprogrammi pakkumine keeleõppe eesmärgil“ „Keeleõppe eesmärgil töölähetuste korraldamine avaliku sektori eri keele- ja kultuuritaustaga töötajatele“.
Tallinna Kullatera Lasteaed toetab Norra Erasmus+ projekti "Child Care Training for a New Europe" 2021-1-NO01-KA121-VET-000011454. 24.aprillil saabus Kullatera lasteaeda Norra väikesest külast nimega Eivindvik praktikant Emma Karoline Rutledal. Emma Karoline vaatleb, õpib ja tegutseb lastega meie lasteaias kokku kolm nädalat. Praktika eesmärgiks on suurendada praktikandi kultuuriteadlikkust, õppida lahendama keelebarjäärist tulenevaid probleeme ja seejuures saada kompetentsemaks multikultuursete lastega tegelemisel.