16. septembril oli taas Maailmakoristuspäev ehk World Cleanup Day, mis toimus kuuendat korda. Tallinna Kullatera lasteaia lapsed ja õpetajad on juba terve nädala tegelenud maailma puhtamaks tegemisega.
Täna külastasid Kullatera õpetajad Tallinna Lasteaeda Sipsik, kus vahetati kogemusi ja vaadati lasteaias projektõppe käigus loodud rühmade õpikeskkondi.
Kullatriinude rühm osaleb 2023/2024 õppeaastal rahvusvahelises projektis „Say Hello to the World“. Täna toimus Kullatriinude rühmal pärast pikka ettevalmistust esimene videokohtumine uute sõpradega Sloveeniast. Kullatriinude projekti partneriks on Sloveenia kooli „Osnovna šola štore“ 1.b klass ja nende inglise keele õpetaja Maja Lokmić.
Teid kutsume nüüd looma ja vahvat lauamängu meile tooma! Kus robotid on nuppudeks ja lapsed mängu loojateks. Kultuur ja keel, et selgeks saaks siin robotid meid aitavad.
2023/2024. õppeaastast alates korraldab Tervisekassa suutervist edendav projekt Suukool kõikides lasteaedades üle Eesti igapäevast juhendatud hambapesu, mille eesmärgiks on parandada laste hammaste tervist ja tõsta suutervisealast teadlikkust. Alates oktoobrist on Liblikate rühma lapsed projektist osa võtnud ja rõõmsalt hambaid pesnud.
Täna toimus koostöös Insplayga väga mitmekeelne veebiseminar "Kuidas robootika lasteaias tööle panna" Läti lasteaednikele, mille viisid läbi Tallinna Kullatera lasteaia õpetajad Anžela Puu-Klauren ja Mairi Perman.
Alates 1. märtsist kuni 15. märtsini saavad Tallinna lapsevanemad esitada taotlusi elukohajärgse kooli määramiseks 1. septembril 2024 munitsipaalkoolide esimesse klassi astuvatele lastele.
Tallinna Kullatera Lasteaed toetab Norra Erasmus+ projekti "Child Care Training for a New Europe" 2021-1-NO01-KA121-VET-000011454. 24.aprillil saabus Kullatera lasteaeda Norra väikesest külast nimega Eivindvik praktikant Emma Karoline Rutledal. Emma Karoline vaatleb, õpib ja tegutseb lastega meie lasteaias kokku kolm nädalat. Praktika eesmärgiks on suurendada praktikandi kultuuriteadlikkust, õppida lahendama keelebarjäärist tulenevaid probleeme ja seejuures saada kompetentsemaks multikultuursete lastega tegelemisel.