Üha sagedamini leiame end mõnes e-poes ringi vaatamas ning kaupu ostukorvi lisamas. E-poest ostmine võib olla lihtne ja mugav, kuid siin on ka teatud ohte, mida tuleks endale teadvustada.
Levinud on eksiarvamus, et ka tavalisest kauplusest ostetud kvaliteetset kaupa on võimalik esimese 14 päeva jooksul tagastada ning et tarbija võib kaubal puuduse avastamisel selle eest kauplejalt kohe raha tagasi küsida.
Tarbijahariduse programmi raames jõudis äsja tarbijateni infoleht „Ole tark tarbija — teadmised kaitsevad“, mis sisaldab palju kasulikku teavet ja juhib tähelepanu ohtudele, mida teadlikul tarbijal on võimalik vältida.
Välismaal käies kasutame võimalust külastada kauplusi ja teha sisseoste. Ebameeldiva üllatusena võime koju jõudes avastada mõnel ostetud kaubal aga puuduse. Sama ebaõnn võib tabada välisriigi e-poest kaupa tellides. Mida tuleks piiriüleseid oste tehes teada?
Sellel nädalal toimus kolmel meie lasteaia koolieelikute rühmal kinokülastus. Kõik kolm rühma käisid vaatamas vastvalminud animafilmi "Sipsik". See on lugu väga erilisest ja üliarmsast nukust ning õe ja venna armastusest, mis peab vastu ka kõige suurematele katsumuste.