Programmeerimine õues ja toas Avaleht Lasteaiast Projektid ja partnerid eTwinning Robotics for PreSchool Programmeerimine õues ja toas Märtsis valmistasid lapsed programmeerimiskaardid ning nende abil sai harjutada programmeerimist ka õues. Samuti prooviti läbi teha eelneval kuul...
Lapse arengu hindamine Avaleht Lapse arengu hindamine Lapse arengu jälgimise ning vanemale tagasiside andmise põhimõtted ja korraldus Lapse arengu hindamine on osa igapäevasest õppe- ja...
Erivajadustega laps Avaleht Õppetöö Erivajadustega laps Erivajadustega laps on laps, kelle võimetest, terviseseisundist, keelelisest ja kultuurilisest taustast ning isiksuseomadustest tingitud...
Kodukord Avaleht Üldinfo Kodukord ÜLDOSA Tallinna Tehnikagümnaasiumi kodukorra koostamise aluseks on põhikooli- ja gümnaasiumiseaduse § 68 lõige 1. Kodukorra täitmine on kõigile...
Mardi lasteaiast Avaleht Lasteaiast Mardi lasteaiast 01.03.1963 avas NJTK „Kommunaar" oma töötajate lastele lasteaia Imanta tänaval Tallinna 89. Lastepäevakodu. Paraku jäi maja uusehitustele jalgu ja...
Vana loomaaed Kadriorus Avaleht Vana loomaaed Kadriorus Aastatel 1939–1983 paiknes Lasnamäe paekaldal ning selle jalamil Kadrioru pargi äärealal Tallinna Loomaaed.
Lapse arengu hindamine Avaleht Laps käib lastesõimes Õppetegevus Lapse arengu hindamine Lapse arengu hindamise eesmärk: Lapse arengu hindamise eesmärk on saada lapse kohta infot, mida saab kasutada: õppe- ja kasvatustegevuste kavandamisel...
Korruptsiooni ennetamine meetmed Avaleht Korruptsiooni ennetamine meetmed Korruptsiooni ennetamise õiguslikke aluseid ja vastutust reguleerib korruptsioonivastane seadus . Korruptsiooni ennetamisel lähtutakse Tallinna...
Tegevuskava Avaleht Õppetöö Tervist edendav lasteaed Tegevuskava TALLINNA KIVIMURRU LASTEAIA TERVISE TEGEVUSKAVA 2024-2025 ÜLDANDMED Lastepäevakodu nr. 66 avati 28. augustil 1959, aastal. 1999. aasta novembrist...
SISEHINDAMISE ARUANNE Avaleht SISEHINDAMISE ARUANNE TALLINNA LOITSU LASTEAIA SISEHINDAMISE ARUANNE TALLINN 2019 Sisukord 1. Üldandmed õppeasutuse kohta. 3 2. Õppeasutuse lühikirjeldus ja eripära. 3 3...