Nutikuu 2024 suuremate ürituste ajakava Avaleht Ürituste info Nutikuu 2024 suuremate ürituste ajakava Täiendavaid suuremaid üritusi me ülal nimetatud ajakavasse hiljem enam juurde ei lisa, vabandame! Kui soovid oma üritusest teada anda või seda...
Meie tegemisi Pokude ja Pöialpoiste rühmades Avaleht Info lapsevanemale Meie tegemisi Pokude ja Pöialpoiste rühmades 2022/2023 ÕPPEAASTA DETSEMBER 8. detsember Päkapikuetendus "Päkapikk Leevi lood talvest ja loodusest" NOVEMBER 8. novembril kell 15.30 Pöialpoiste...
Aruanded Avaleht Laps käib lasteaias ROHELINE KOOL Aruanded Taime Lasteaia Rohelise kooli tegevuskava 2022-2025 Taime Lasteaia ressursikulude võrdlus Taime Lasteaia keskkonnaülevaatus sügis 2023. Lasteaia...
Ajalugu Avaleht AJALUGU Ajalugu Pilguheit 2000. aastal: Pelgulinna Gümnaasiumi ajalugu algas 08.09 1912, kui tööd alustati Mulla tänaval 74 õpilasega. Esimeseks direkoriks oli Arnold...
THG vastuvõtu kord Avaleht THG vastuvõtu kord Tallinna Humanitaargümnaasium on õppijakeskne lõimitud aine- ja keeleõppega kool, mille missioniks on toetada iga õppija mitmekülgset arengut...
Pelgulinna Gümnaasiumi isikuandmekaitse põhimõtted Avaleht KOOLIKORRALDUS Turvalisus Pelgulinna Gümnaasiumi isikuandmekaitse põhimõtted Pelgulinna Gümnaasiumi privaatsusteade 07.02.2022 kk nr 1-5/5 Pelgulinna Gümnaasium (Mulla 7, Tallinn, registrikood: 75017337) (edaspidi „Kool“ või...
"Supervisioon igasse kooli!", Õpetajate Leht", 22. mai 2020 Avaleht "Supervisioon igasse kooli!", Õpetajate Leht", 22. mai 2020 https://opleht.ee/2020/05/supervisioon-igasse-kooli/ Kool peab muutuma. Praegune viirusekriis näitab seda selgelt. Peame õppima senisest rohkem...
Kuu haridusjuht ja haridustegu Avaleht Kuu haridusjuht ja haridustegu Tunnustusi „Kuu haridusjuht“ ja „Kuu haridustegu“ annab Tallinna Haridusamet välja alates 2017. aasta jaanuarist, et rohkem märgata ja väärtustada...
Osalemine projektides/konkurssidel Avaleht Lasteaiast Osalemine projektides/konkurssidel 2023/2024 õppeaasta AIDO 2024. aastal 10.-15. märtsil toimus Aido projekti "All in bowl of digitalization of education" 3. ja viimane füüsiline...