Tallinna linna 2004. aasta augusti rahavoo aruanne Avaleht Tallinna linna 2004. aasta augusti rahavoo aruanne Tallinna linna 2004. aasta augusti rahavoo aruanne (mln krooni) 2004. aasta rahavoo plaan 2004. aasta 8 kuu täitmine augusti täitmine Kassa jääk...
Erasmus+ programmi õpiränne Lätti. 29. november 2024 Avaleht Uudised Erasmus+ programmi õpiränne Lätti. 18.11 - 22.11 viibisid 4 Veerise lasteaia töötajat Erasmus+ projekti “Muutuste lävel Veerise” raames Riia lasteaias Putnu Darzs (tõlkes “Linnu aed”)...
Linnalaagrid 2022: juuli Avaleht Linnalaagrid 2022: juuli NB! Info täieneb jooksvalt. 04.–06.07 kell 10.00–16.00 11.–13.07 kell 10.00–16.00 18.–20.07 kell 10.00–16.00 25.–27.07 kell 10.00–16.00 EE: Reval...
Linnalaagrid 2022: juuni Avaleht Linnalaagrid 2022: juuni NB! Info täieneb jooksvalt. 06.–10.06 kell 9.00–16.15 ( I vahetus) EE: Aktiivne ja loominguline Kullo linnalaager 6–8aastastele Toimumiskoht: Mustamäe...
Keskkonnateemalised artiklid Avaleht Keskkonnateemalised artiklid Siia oleme kogunud viidad Eesti üleriigilistes väljaannetes avaldatud keskkonnateemalistele artiklidele alates 18.01.20. 17.06. Eesti Päevaleht...
Lastekodu tn põhiprojekti avalik tutvustus (september 2023) Avaleht Projektide avalikustamised Kesklinn Lastekodu tänava rekonstrueerimine Lastekodu tn põhiprojekti avalik tutvustus (september 2023) Tallinna linn plaanib rekonstrueerida Lastekodu tänava, et muuta see kaasaegseks, rohelisemaks ja kõikide liiklejatega arvestavaks. 2022. aasta...
Gustav Adolfi Gümnaasium, 5.–9. klass Avaleht Galerii Gustav Adolfi Gümnaasium, 5.–9. klass Tööd on teostanud 1.–4. klassi õpilased. Juhendaja: Sirli Kont
Toimekas novembrinädal Lauliku lasteaias 22. november 2024 Avaleht Uudised Toimekas novembrinädal Lauliku lasteaias Ajal, kui ilmad lähevad järjest pimedamaks ja loodus hakkab unne jääma, on mõistlik sügisehalluse peletamiseks planeerida päevadesse toredaid...
Lasnamäe Põhikooli õppekava Avaleht Lasnamäe Põhikooli õppekava I LASNAMÄE PÕHIKOOLI ÕPPEKAVA.. 3 1. Üldsätted. 3 2. Õppe-ja kasvatuseesmärgid ning –põhimõtted. 5 3. Üld- ja valdkonnapädevuste kujundamine. 6 4...