Kes rikkus talu kaevuvee ja tegi põrsad haigeks? Seda ja palju muudki uurivad Tallinna õpilased õpikodade projektis „Vau! Ohhoo!“. Loe, kuidas lahenduseni jõutakse.
Tartu Ülikooli eetikakeskus tunnustas teisipäeval hea kooli ja hea lasteaia tunnustusprogrammides osalenud haridusasutusi ning andis edasi väärtuskasvatuse rändkarikad.
Haridusvaldkonnas pöörati Tallinnas lõppeval aastal tähelepanu koolide sisekliima ja ligipääsetavuse parandamisele ning lasteaedade renoveerimisele, suureks väljakutseks oli Ukraina sõjapõgenike laste haridusküsimuste lahendamine.
Tallinna praeguse arengustrateegia kohaselt keskendub 2022/2023. õppeaasta loodus- ja keskkonnahoiule. Selle järgi oli jaanuar LINNARUUMI KUU. Ristiku koolipere pööras sellel kuul tähelepanu meid ümbritsevale elukeskkonnale.
Koolitoidule keskenduv rahvusvaheline projekt SchoolFood4Change kaardistas esimese tegevusaasta jooksul koolitoidu süsteemid 12 Euroopa Liidu riigis ja määratles esimest korda kestliku koolitoidu mõiste.
Harjumaalt jõudsid Ettevõtliku Kooli edulugude konkursi finaali kaks projekti, Tallinna Vanalinna Hariduskolleegiumi poolt „Loomekas loomeruumi loomine“ 1. koht ja Gustav Adolfi Gümnaasiumi projekt „Ettevõtlike IT-huviliste õpilaste eesmärgipärane rakendamine kooliellu ehk IT-õpilased“ 3. koht. Parimaid tunnustati 26. jaanuaril toimunud hariduskonverentsil „Teadlikult tulevikku“ veebi vahendusel.
6. - 13. veebruaril toimus meie koolis unejälgimise nädal. Selle nädala raames said õpilased üles märkida, mis kellast nad magama läksid ja mis kellast ärkasid. Samuti kasutades kvaliteedi mõõdikut said nad hinnata oma une kvaliteeti.