Sel nädalal, 11.–14. juulini toimuva merefestivali Tall Ships Races Tallinn 2024 sündmustel pööratakse erilist tähelepanu erivajadusega inimestele– mitmed etendused, ekskursioonid ja teised üritused on muudetud spetsiaalselt ligipääsetavaks. Lisaks valmib juhendmaterjal, mida saab kasutada ligipääsetavuse tagamiseks ka tulevastel kultuuriüritustel.
31.mail toimus Kihnu lasteaias juba neljandat aastat järjest tantsupidu. Ilmataat üllatas meid tugeva vihmasajuga, kuid meid see ei heidutanud ning tantsimine muutus veelgi lõbusamaks.
Esmaspäeval, 30. mail kell 17.00 avati nõmmelase, iseseisvusmanifesti teksti autori ja Eesti riigivanem Juhan Kuke mälestuspink Nõmmel Kiige pargis (Kiige 12).
18. mail kell 16.00 avati Pelgulinna Gümnaasiumi 9. ja 12. kunstiklasside lõputööde näitus Facebookis LIVE ülekandega. Ühtlasi muutus avalikuks Instagrami konto @pgkunst. Pelgulinna Gümnaasiumi 28 aastat kestnud traditsioon jätkub ka sel kevadel, kuigi harjumuspärasest erinevas vormis - näitus on kolinud Kullo lastegalerii väärikate seinte vahelt sotsiaalmeediasse.
2016/17. õppeaastal algab Tallinna Haridusameti, Tallinna Ülikooli ja üldhariduskoolide koostööprojekt, mille raames töötatakse välja õpilaste uurimistööde kaasjuhendamise süsteem.
13. mail 2016 kell 13.00 oodatakse eesti keele huvilisi õpilasi ning õpetajaid Tallinna Ülikooli (Uus-Sadama 5), kus kirjutatakse taas ülelinnalist Tallinna-teemalist etteütlust.
Tallinna Koolijuhtide Ühenduse (TKÜ) ja Tallinna Haridusameti esindajad arutasid 3. märtsil, kuidas koolides MÕK-i ellu viia. Leiti mitu huvitavat ideed, kuid oli ka murekohti.
Tallinnas muutus käesolevast aastast munitsipaallasteasutustes vanemate poolt kaetava osa määr ehk kohatasu. Kui perest käib lasteasutuses kolm või enam last, vabastatakse pere alates kolmandast lapsest kohatasu maksmisest 100% ulatuses.
Mis on MÕK? Sõna-sõnalt tähendab see lühend muutunud õpikäsitust. Kuid mida tähendab see sisuliselt ning miks ja kuidas peaksid koolid ja lasteaiad seda ellu viima?