„Kuu haridusjuht“ ja „Kuu haridustegu“ on tunnustused, mis võimaldavad Tallinna Haridusameti töötajatel märgata ja esitada häid juhte ning silmapaistvaid haridustegusid tunnustamiseks. Loodame, et juhtide tegevused ja haridusteod inspireerivad teidki!
Tallinna hariduse ja noorsootöö valdkonnas tehti lõppeval aastal suuri investeeringuid õpitingimuste parandamiseks ning viidi läbi mitmeid olulisi projekte lastele ja noortele. Toimus õpilaste muusikakonkurss „Tallinna talent“, osaleti meediaõppe programmis Gutsy Go ja taaskäivitati linna noortevolikogu. Renoveeriti koole, lasteaedu ja huvikoole ning rakendadi lasteaia kohatasuvabastust alates pere teisest lasteaias käivast lapsest.
Koostööprojekti eesmärgiks oli, et õpilane märkab abivajajaid, oskab teha koostööd nii kaasõpilaste, klassijuhataja kui ka vajaduse korral aineõpetajate ja lapsevanematega, leida infot abistamise võimaluste kohta, valmistab ette ja viib läbi heategevusürituse, analüüsib tehtut ja avaldab arvamust ettevõtmise õnnestumise kohta.
Klassijuhataja innukal eestvedamisel ja oskuslikul tegevuste kavandamisel oli tervisliku toitumise kuul 2B klassi õppetöö lõimitud, põnev ning praktiline. Õpitegevused olid jaotatud teemadeks kogu nädala ulatuses, kus esmaspäeva teemaks olid idud. Otsiti infot, uuriti ja loeti palju, et teada saada, mis need idud on. Loomulikult söödi neid üheskoos ja nii mõnegi jaoks oli see päris esimene kokkupuude idudega. Selleks, et teema oleks põnevam, said õpilased rühmatööna ülesandeks panna seemned nädalaks idanema. Iga rühm tegi seda videoõpetuse järgi.
„Olen kuulnud ütlemist, et 21. sajand olevat kahjuks üksildaste hingede sajand. Klassijuhataja töö on täpselt vastupidise suunaga – eesmärk on jõuda selleni, et ükski õpilane ei tunneks ennast üksinda, et klass oleks nagu perekond,“ tutvustas oma tööd Tallinna Saksa Gümnaasiumi 11.c klassijuhataja Anu Kušvid.
Klassijuhataja, ootame sind 10. septembril 2021 tähistama koos meiega klassijuhatajate päeva, mis on ühtlasi klassijuhataja teema-aastat kokkuvõttev üritus!