Tunnustus ja osalemine konkursitel 2024/ 2025 õppeaasta Tunnustus ja osalemine konkursitel 2023/ 2024 õppeaasta Tallinna Keskklinna Valitsuse tänukiri...
Jaanuarikuu eelviimasel nädalal, 17- 21.01, tähistasime taas meie armsa lasteaia sünnipäeva. Seekord täitus kahekümne üheksas teguderohke aasta. Sünnipäevamelu ja põnevaid toimetusi jagus sünnipäevanädalal pea igasse päeva.
10. juuni oli Tallinna Vormsi lasteaiapere jaoks eriline ja elamusterohke, sest toimus meie lasteaia esimene õuepäev. Õues sai nii süüa, magada kui ka osaleda põnevates tegevustes.
Neljapäeval, 27. veebruaril käisid lasteaias heliterapeudid Helliki Otsa ja Tiina Karjatse, kes viisid lastega läbi muinasjutulise rännaku helides. Kõlasid mitmed tänapäeval muusikamaailmas ja heliteraapias kasutusel olevad pillid- gongid, kristallhelikausid, tiibeti helikausid, trummid, tuulekellad jm.
Meie lasteaias tähistati vastlapäeva meeleolukate spordipäevadega. Vastlapäeva üritused toimusid Läänemere Gümnaasiumi staadionil. 25. veebruaril lustisid staadionil nooremad aiarühmad: Limpsikad, Krõllid, Rüblikud ja Kratid. 26. veebruaril sportisid aga vanemad aiarühmad: Naerusuud, Kiisupere, Õunakesed ja Päikeselapsed.
14. veebruaril, sõbrapäeval, alustab juba traditsiooniks kujunenud Räpina Aianduskooli taimeprojekt. Seekord kasvatatakse ühiselt aedhernest ja lillhernest. Sõprusetera projektis võtavad sellel aastal osa 320 laste- ja noortegruppi koos juhendajatega. Meie lasteaiast osalevad taimeprojektis seekord koguni viis rühma: Limpsikad, Rüblikud, Kratid, Õunakesed ja Kiisupere.
14. jaanuaril ja 15. jaanuaril toimusid lasteaia sünnipäevadnädala raames lõbusad nutiüritused. 14. jaanuaril osalesid Krõllid, Limpsikad, Rüblikud ja Kratid ning 15. jaanuaril toimetasid robotitega Naerusuud, Kiisupere, Päikeselapsed ja Õunakesed. Igal rühmal oli teejuhiks kaardike, mille abil lasteaias ringi seigeldi. Tegevused toimusid õpetajate juhendamisel neljas erinevas tegevuspesas, kus toimetati järgmiste vahenditega: Bee-Bot, Dash, Matatalab, digitahvel ja seadmevaba programmeerimine.