Viimastel kuudel on Tallinna ühistranspordi elektroonilistes süsteemides esinenud korduvaid tõrkeid, viimane suurem probleem ilmnes eelmisel kolmapäeval. Linn vabandab ühistranspordi kasutajate ees ning on lepingupartnerit AS-i Ridango juba ka trahvinud.
Värske uuring Tallinnas elavate imetajate kohta kaardistas olulisemate rohealade vahelised ühendused ja loomade liikumisteed ning pakub lahendusi loomade liikumisvõimaluste parandamiseks pealinnas ja üle linna piiri.
Tallinna linnavalitsus esitas linnavolikogule määruse eelnõu, millega antakse linnavalitsusele õigus kehtestada nõudeid rendile antavate kergliikurite, pisimopeedide ja jalgratasete kasutamisele linnaruumis.
Tallinna linnavalitsus kiitis heaks tänavu sügisel toimuvate kohalike valimiste kajastamise põhimõtted, mille eesmärk on tagada linna kommunikatsiooni poliitiline erapooletus ka valimiste perioodil. Linnaosalehed ei paku kampaania perioodil ka tasulise valimisreklaami võimalust.
Tallinna linnavalitsus esitas linnavolikogule otsuse eelnõu, millega seatakse Eesti Kunstiakadeemia kasuks otsustuskorras hoonestusõigus Kotzebue 2 jagamisel tekkivale kinnistule. Hoonestusõiguse seadmise eesmärgiks on Kalamaja loome- ja tegevuskeskuse rajamine, mis toetab Tallinn 2035 arengustrateegia kultuurivaldkonna eesmärke.
Tallinna linnavalitsus algatas Kesklinna linnaosas Saku 13 kinnistu detailplaneeringu, mille eesmärk on jagada kinnistu kaheks: ühele krundile kavandatakse kolm kuni kaheksakorruselist elamut, teisele avalik park.
Järgmisest nädalast hakkab Tallinnas pisimopeedide renditeenust pakkuma Läti ettevõte Ride Mobility. Tallinn on avatud uutele liikuvuslahendustele, kuid näeb võimalikke ohte linnaruumis, mistõttu on vaja teenuse pakkumisele seada selged reeglid.