Otsi
Juuni küsimus
Kas kasutatud kaupa ostnud tarbijal on õigus kauba kvaliteedi kohta müüjale pretensiooni esitada? Seadus ei tee vahet, kas tegemist on uue või...
Ühiskaardi tagastamine
Rikkumata Ühiskaardi saab tagastada kuue kuu jooksul alates kaardi ostmisest ja saada tagasi selle soetamisel makstud tagatisraha (2 €). Kui Ühiskaart...
Raamat Tallinna Linnaarhiivist
Raamatuid on võimalik osta kohapeal Linnaarhiivi kantseleist (Tolli 6), tel. 645 7401. Tellida või osta ülekandega : palume teatada ostusoovist...
Pakend ja pakendijäätmed
Pakendijäätmed on nii pandimärgisega (nn pandipakendid) kui pandimärgiseta kasutatud pakendid. Kogu pakendid muudest jäätmetest eraldi, sest nii...
TARBIJA ABC
Trükises peatutakse teemadel: kes on tarbija ja millised on tema õigused? Olulisemad nõuded pakutavatele kaupadele ja teenustele; kasutusjuhend; kauba...
Kuidas hoiduda makseraskustest?
Makseraskuste ennetamiseks tasuks alati väga hoolikalt kaaluda laenu võtmise otstarbekust ning vajalikkust. Mõistlikum on suuremate ostude tegemiseks...
Mida teha kui tellitud kauba kättesaamise tähtajaks on ettevõtte uks suletud ja telefon ei vasta?
Aeg-ajalt lõpetab töö mõni jaekaubandus- või teenindusettevõte, millel on klientide ees pooleliolevaid, täitmata kohustusi. Näiteks on tarbijal...
Kuidas rõivaid ja tekstiiltooteid märgistatakse?
Kauplustes müügiks pakutavate rõivaste ja tekstiiltoodete märgistus peab andma vähemalt järgmist selgelt loetavat ja üheselt mõistetavat teavet: toote...
Tallinna müügimaksu korduma kippuvad küsimused
I Maksuobjekt ja maksusubjekt II Maksuvabastused III Tegevusalade ja asukoha üksikasjalikumad selgitused IV E-kaubandus V Liisingutehingud VI...